Left Banner

  • LeftBanner 1

Regulamin i zasady korzystania ze sklepu internetowego AutoALEX

Postanowienia ogólne

Niniejszy Regulamin dotyczy świadczenia usług sprzedaży za pośrednictwem sklepu internetowego AutoALEX, z dostępem przez domenę AutoALEX.pl

§1

Usługodawcą w sklepie internetowym o adresie elektronicznym www.AutoALEX.pl, jak i właścicielem marki, i loga AutoALEX jest firma Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe "AD-AL" Małgorzata Aleksińska z siedzibą w miejscowości Lubraniec przy ulicy Słowackiego 1, 87-890 Lubraniec.
Numer NIP: 888-131-91-30
Numer REGON: 910901380

§2

Kontakt elektroniczny ze sklepem internetowym możliwy jest za pośrednictwem adresu mailowego: sklep@AutoALEX.pl lub za pośrednictwem formularza kontaktowego dostępnego w niniejszym sklepie internetowym. Adres do fizycznej korespondencji jest jednocześnie adresem firmy, umieszczonym w paragrafie pierwszym.

§3

Przedmiotem świadczenia usług jest umowa kupna-sprzedaży.

§4

Informacje handlowe zamieszczone na stronie nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu KC, lecz są zaproszeniem do zakupów, mają charakter promocyjny. Staramy się, by produkty posiadały rzetelne, prawidłowe zdjęcia i informacje. Nie gwarantujemy, że dane nie zawierają pomyłek i błędów. W przypadku istniejących wątpliwości i niepewności - prosimy o kontakt z naszą firmą. Jedynie poprawny numer katalogowy jest gwarancją dostarczenia właściwego towaru.

§5

Warunkiem technicznym wymaganym do korzystania z usług jest dostęp przez Usługobiorcę do komputera, przeglądarki internetowej oraz dostępu do internetu.

§6

Warunkiem zawarcia umowy jest przesłanie przez Oferenta oferty kupna towarów i jej przyjęcie przez sklep internetowy za pomocą formularza na stronie sklepu, adresu mailowego lub telefonu.

§7

Korzystając z serwisu użytkownik zobowiązuje się do akceptacji niniejszego regulaminu i wszystkich punktów w nim zawartych. Internauta wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych wyłącznie na potrzeby realizacji zamówień i ewentualnego kontaktu z kupującym. Nie udostępniamy danych osobowych ani teleadresowych żadnym podmiotom trzecim.

Składanie zamówień

§1

Zamówienia składać można następującymi sposobami:

  • za pośrednictwem sklepu internetowego AutoALEX.pl,
  • drogą telefoniczną,
  • drogą poczty elektronicznej na adres: sklep@AutoALEX.pl

§2

Zamówienie uważa się za wiążące w przypadku akceptacji oferty i formularza zamówienia. W niektórych przypadkach zamówienie może zostać sprawdzone i potwierdzone drogą telefoniczną bądź za pomocą poczty elektronicznej.

§3

Cena produktu jest wiążąca obie strony w momencie akceptacji zamówienia. Cena produktu nie zawiera kosztów przesyłki, których wartość jest podawana w podsumowaniu zamówienia i jest zależna od orientacyjnej wagi paczki równej zsumowanej wadze produktów oraz dodatkowych kosztów opłaty za przesyłkę pobraniową.

§4

Zamówienia przyjmowane drogą elektroniczną, za pośrednictwem sklepu internetowego i poczty elektronicznej przyjmowane są przez 365 dni w roku, całą dobę. Zamówienia składane telefoniczne przyjmowane są od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 16:00 oraz w soboty od 7:30 do 14:00 i w zależności od potrzeb, i sezonu, będą przedłużane. Zamówienia składane do godziny 14:00 dnia roboczego wysyłane są tego samego dnia, w zależności od dostępności usługi kurierskiej. Po godzinie 14:00 zaś, w święta, soboty i niedziele - najbliższego dnia roboczego.

§5

Czas realizacji zamówienia zależny jest od dostępności produktu w naszym sklepie oraz sposobu płatności. Proponujemy naszym Klientom dwie formy płatności: przedpłatę (przelew na podane konto bankowe) oraz pobranie (płatność przy odbiorze). W przypadku pilnych zamówień polecamy wybór przesyłki pobraniowej, gdyż w tym wypadku zamówienie realizowane jest natychmiast. W przypadku przedpłaty, przesyłka wysłana będzie po otrzymaniu pieniędzy na konto bankowe.

§6

Firma AD-AL zastrzega sobie prawo do błędów związanych z dostępnością towaru w sklepie internetowym. W przypadku braku zamówionej pozycji, składający zamówienie będzie natychmiast informowany o tym fakcie i ewentualnym wydłużeniu realizacji zamówienia. Kupujący ma również prawo do anulowania zamówienia bądź jego zmiany.

§7

Firma zastrzega sobie prawo do weryfikowania zamówień poprzez kontakt telefoniczny. Zastrzegamy sobie również prawo do świadomego niezrealizowania zamówienia w przypadku ewidentnych prób celowego działania na niekorzyść Sprzedającego, poprzez umyślne podanie fałszywych danych adresowych.

§8

Koszty przesyłki pokrywa kupujący. Platforma sklepu internetowego podaje wartość kosztu przesyłki w zależności od wagi kompletnego zamówienia oraz dolicza opłatę za opcjonalnie wybraną płatność przy odbiorze.

§9

Do każdego zamówienia wystawiany jest paragon fiskalny. W przypadku chęci otrzymania faktury VAT Kupujący zobowiązany jest do poinformowania naszej Firmy o tym fakcie poprzez odpowiednie wypełnienie pól Firma oraz NIP formularza zamówienia, lub podanie powyższych danych w formie mailowej lub telefonicznej.

§10

W przypadku wybrania sposobu płatności przedpłatą na konto bankowe, zamówiony towar podlega rezerwacji od momentu złożenia zamówienia na okres 3 dni roboczych. Gdy w ciągu tego czasu na koncie bankowym Firmy nie zostanie zaksięgowana płatność, rezerwacja towaru zostaje zawieszona. Towar zostanie wysłany w momencie zaksięgowania płatności oraz w momencie dostępności towaru w magazynie.

§11

Ceny widoczne na stronie dotyczą wyłącznie sprzedaży wysyłkowej, przy dostawie Kurierem lub Pocztą Polską. Całkowitą ceną zamówienia jest suma cen produktów powiększona o koszt dostawy wyliczony na podstawie wagi przesyłki, wyliczonej przez platformę sklepu internetowego. Ceny dostawy zawarte zostały w dziale "Wysyłka".

§12

Ceny widoczne przy towarach aktualnie niedostępnych (brak możliwości dodania produktu do koszyka) dotyczą ostatniej ceny dostępnego produktu. Nie możemy zagwarantować, że w przypadku pojawienia się dostępności produktu, cena będzie taka, jak poprzednio.

Realizacja i sposób dostawy

§1

Zamówienie uważa się za zrealizowane w momencie jego wysłania.

§2

Zakupiony towar dostarczony zostanie na koszt kupującego za pośrednictwem firmy kurierskiej. W przypadku specjalnych promocji i ofert dotyczących sposobu transportu i kosztów, Kupujący zostanie poinformowany poprzez kontakt bezpośredni bądź za pośrednictwem strony internetowej.

§3

Firma AD-AL odpowiada za wszelkie uszkodzenia, wady powstałe w wyniku transportu lub zagubienia przesyłki.

§4

Adres dostawy zamówienia jest adresem podawanym wraz z danymi teleadresowymi, chyba, że Kupujący poda inny adres wysyłki.

§5

Przesyłki wysyłane i dostarczane są wyłącznie w dni robocze. W pilnych przypadkach, dostawy mogą odbywać się także w soboty, w zależności od dostępności usługi kurierskiej na danym terenie. Dostawa w soboty wiąże się z dodatkowymi opłatami za przesyłkę, które ponosi Kupujący.

§6

Czas realizacji zamówienia zależny jest od godziny złożenia zamówienia i dnia wolnego od pracy bądź roboczego. Dostawa firmą kurierską trwa od 24 do 48 godzin od momentu wysłania przesyłki.

§7

Opóźnienia dostaw w wyniku działań firmy kurierskiej podlegają roszczeniom Sprzedającego względem firmy kurierskiej.

§8

Kupujący ma możliwość sprawdzenia przesyłkę w obecności kuriera pod względem uszkodzeń opakowania jak i towaru powstałych w wyniku transportu, śladów otwierania opakowania, stanu ilościowego bądź jakościowego zamówionego towaru. W tym momencie nastąpić może odmowa przyjęcia towaru przez Kupującego poprzez spisanie odpowiedniego protokołu przez pracownika firmy kurierskiej.

§9

Pokwitowanie i odbiór towaru przenoszą na odbierającego prawo własności towaru.

§10

Standardowy czas realizacji zamówienia to 1 dzień roboczy od momentu złożenia zamówienia. Zastrzegamy sobie prawo do wydłużenia czasu realizacji do 5 dni roboczych w przypadkach: rzeczywistego braku dostępności towaru na magazynie, braku dostępności kuriera, niezależnych od Sprzedającego przyczyn uniemożliwiających prowadzenie Sprzedaży.

§11

Koszty dostawy prezentowane na stronie dotyczą wyłącznie obszaru Rzeczpospolitej Polskiej.

Sposoby płatności

§1

Nasza firma akceptuje dwie formy płatności dla zamówień:

  • gotówką przy odbiorze zamówienia - Kupujący płaci za towar w momencie otrzymania go z rąk kuriera,
  • przelewem bankowym - Kupujący przelewa kwotę, która wystarczy na realizację zamówienia łącznie z kosztami transportu. Po otrzymaniu przelewu na poniższy rachunek bankowy, przesyłka zostaje wysłana,
  • szybkimi płatnościami TPay (byłe transferuj.pl),
  • szybkimi płatnościami Przelewy24,

§2

Przelewy prosimy realizować na poniższe dane podając w tytule przelewu numer zamówienia automatycznie generowany przez sklep internetowy, bądź przypisany manualnie przez naszą firmę:

 BS Lubraniec
 26 9559 0004 0000 0619 2000 0001

w tytule przelewu należy podać numer zamówienia, który jest automatycznie generowany i wysyłany na adres mailowy podany podczas rejestracji.

Reklamacje

§1

W przypadku zauważonych wad technicznych zakupionego towaru, Kupujący powinien odesłać go pod wskazany poniżej adres:

PPUH "AD-AL" Małgorzata Aleksińska
ul. Słowackiego 1
87-890 Lubraniec

§2

Paczka wraz z reklamowanym towarem powinna być zapakowana w sposób bezpieczny, uniemożliwiający utworzenie defektu wysyłanego towaru.

§3

Procedura reklamacyjna trwa maksymalnie 14 dni od momentu przyjęcia przesyłki przez Sprzedającego.

§4

Uszkodzony towar wymieniony zostanie w miarę dostępności na nowy, pełnowartościowy. W przypadku braku danego produktu na skutek zakończenia produkcji, Sklep zwróci się z zapytaniem do Kupującego o zwrot pieniędzy lub zaproponuje mu dostępne w magazynie produkty do wyboru w cenie reklamowanego towaru. Wystawiona zostanie wówczas korekta faktury lub paragonu fiskalnego wysłana przez Firmę.

§6

Konsument ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Aby skorzystać ze sposobności polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Konsument może złożyć swoją skargę przykładowo za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Zwroty

§1

Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" klient może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Zwroty przyjmowane są w oryginalnym opakowaniu (jeżeli takowe istnieje). W innym przypadku Kupujący zobowiązuje się do bezpiecznego zapakowania przesyłki. Zwrot towaru odbywa się na koszt Kupującego bez zwrotu poniesionych kosztów. Kupujący wysyła przesyłkę ze zwracanymi produktami na adres firmy.

§2

Po otrzymaniu zwracanej przesyłki, Firma zobowiązuje się do odesłania pełnej kwoty równej wartości towaru w dniu sprzedaży tylko w przypadku, gdy dany produkt nie był używany. W przypadku stwierdzenia znamion użycia, Sprzedający może zmniejszyć kwotę adekwatnie do stopnia zużycia towaru. Zwracający deklaruje się wysłać drogą elektroniczną bądź telefoniczną informację z danymi i wskazanym rachunkiem bankowym do przelewu bankowego lub adresem do przekazu pieniężnego. Firma jednocześnie wystawia fakturę korygującą zamówienie na otrzymane dane.

§3

Prawo do zwrotu nie przysługuje podmiotom prawnym i osobom prowadzącym działalność gospodarczą w przypadku zakupu produktu na potrzeby związane bezpośrednio z ich działalnością zawodową.

Polityka prywatności

Dane osobowe są chronione i przetwarzane w celu i w zakresie określonym w Ustawie z dnia 29.08.1997 r. „O ochronie danych osobowych” (Dz.U. Nr 133 poz. 883). Dane przetwarzane są na potrzeby wykonania umowy przez Sprzedającego, zarejestrowania się przez Klienta na platformie sklepu internetowego, w związku z realizacją reklamacji lub zwrotu. Nie rozsyłamy drogą elektroniczną ani pocztową treści marketingowych Sprzedającego, ani jego partnerów handlowych.

Administrator przechowuje i przetwarza dane klientów w postaci: Imienia, nazwiska, adresu zamieszkania, daty urodzenia, telefonu oraz adresu poczty elektronicznej, a także, w przypadku podmiotów gospodarczych, także dane związane z ich bezpośrednią działalnością (nazwa firmy, NIP). Korzystający z platformy sklepowej ma prawo do żądania usunięcia jego danych wysyłając informację za pomocą poczty elektronicznej na adres admin@AutoALEX.pl lub drogą listowną.

Szczegóły w Polityce Prywatności.